Szukaj

POLITYKA PRYWATNOŚCI & COOKIES

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej scorcher.pl jest:
    • Jakub Niziałek wykonujący działalność gospodarczą pod firmą SCORCHER Jakub Niziałek
    • adres siedziby: ul. Winorośli 6/3, 03-142 Warszawa
    • adres do doręczeń: ul. Winorośli 6/3, 03-142 Warszawa
    • NIP: 5242991209
    • REGON: 527059525
      wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    • Adres poczty elektronicznej: biuro@scorcher.pl, dalej „Administrator”, będący/a jednocześnie Usługodawcą.
  2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.


RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH

CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

  1. Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony plw przypadku:
    • Prowadzenie newslettera
    • Prowadzenie systemu komentarzy
    • Obsługi zapytań przez formularz
    • Przygotowanie, pakowanie, wysyłka towarów
    • Realizacja zamówionych usług
    • Prezentacja oferty lub informacji 
  2. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.


RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych użytkownika:
    • Imię i nazwisko,
    • Adres e-mail,
    • Numer telefonu,
    • Adres,
    • Informacje dotyczące płatności


OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:
    • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
    • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
  2. Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  3. Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  4. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.
  6. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
    • przetwarzane zgodnie z prawem,
    • zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    • merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.


UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: dhosting
  2. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
    • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o adresie IP,
    • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
    • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.
  3. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • kurierzy
    • operatorzy pocztowi
    • banki
    • operatorzy płatności
    • operatorzy systemu komentarzy
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  6. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  7. Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).


LOGI ADMINISTRATORA

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

ISTOTNE TECHNIKI MARKETINGOWE

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.

PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

  1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Podstawy prawne żądania użytkownika:
    • Dostęp do danych – art. 15 RODO
    • Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
    • Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
    • Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
    • Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
    • Sprzeciw – art. 21 RODO
    • Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
  3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: biuro@scorcher.pl.
  4. W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
  5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

PLIKI „COOKIES”

INFORMACJA O PLIKACH COOKIES

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    • utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    • realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES – JAK W PRAKTYCE WYRAŻAĆ I COFAĆ ZGODĘ

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze strony https://scorcher.pl
  2. Poniżej znajduje się instrukcja zarządzania plikami Cookies dla popularnych przeglądarek.

    Google Chrome:

    1. Otwórz przeglądarkę Google Chrome.
    2. Kliknij ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu okna przeglądarki.
    3. Wybierz „Ustawienia” z menu rozwijanego.
    4. Przewiń w dół i kliknij „Zaawansowane”, aby wyświetlić dodatkowe opcje.
    5. W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” wybierz „Ustawienia treści”.
    6. W sekcji „Pliki cookie” możesz wybrać opcję „Zablokuj pliki cookie” lub dostosować ustawienia indywidualnych witryn.

    Mozilla Firefox:

    1. Otwórz przeglądarkę Mozilla Firefox.
    2. Kliknij ikonę trzech poziomych kresek w prawym górnym rogu okna przeglądarki.
    3. Wybierz „Opcje” lub „Preferences” (zależnie od systemu operacyjnego).
    4. Przejdź do zakładki „Prywatność i zabezpieczenia”.
    5. W sekcji „Pliki cookie i dane witryn” możesz wybrać „Blokuj pliki cookie” lub dostosować ustawienia indywidualnych witryn.

    Microsoft Edge:

    1. Otwórz przeglądarkę Microsoft Edge.
    2. Kliknij ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu okna przeglądarki.
    3. Wybierz „Ustawienia”.
    4. Przewiń w dół i wybierz „Pokaż zaawansowane ustawienia”.
    5. W sekcji „Prywatność i usługi” znajdziesz opcje dotyczące plików cookie. Wybierz „Blokuj wszystkie pliki cookie” lub dostosuj ustawienia.

    Safari:

    1. Otwórz przeglądarkę Safari.
    2. Kliknij „Safari” w górnym menu, a następnie wybierz „Preferencje”.
    3. Przejdź do zakładki „Prywatność”.
    4. W sekcji „Pliki cookie i dane witryn” możesz wybrać „Zawsze blokuj” lub dostosować ustawienia indywidualnych witryn.

    Opera:

    1. Otwórz przeglądarkę Opera.
    2. Kliknij ikonę Opera w lewym górnym rogu okna przeglądarki.
    3. Wybierz „Ustawienia” z menu rozwijanego.
    4. Przejdź do zakładki „Prywatność i bezpieczeństwo”.
    5. W sekcji „Pliki cookie” możesz wybrać „Zablokuj pliki cookie na stronach trzecich” lub dostosować ustawienia indywidualnych witryn.
  •  

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Formularz kontaktowy

Witaj!

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące naszych usług.

Skorzystaj z naszego wygodnego formularza kontaktowego, aby szybko i sprawnie przesłać nam swoje zapytanie.

Czekamy na Twoją wiadomość i z przyjemnością udzielimy odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania!

POWIADOMIENIE O PLIKACH COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie w celu poprawy jakości przeglądania, personalizacji treści i reklam.

Pliki cookie to niewielkie pliki danych przechowywane na Twoim urządzeniu podczas odwiedzania naszej strony. Pomagają nam zrozumieć, jak korzystasz ze strony i uczynić ją bardziej przyjazną użytkownikowi.

Używamy zarówno plików cookie sesyjnych, jak i trwałych, które wygasają lub pozostają na Twoim urządzeniu. Możemy także używać plików cookie stron trzecich pochodzących z platform społecznościowych i sieci reklamowych.

Klikając „Akceptuj” lub kontynuując korzystanie z naszej strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Możesz zarządzać preferencjami cookie w ustawieniach swojej przeglądarki – więcej informacji o plikach Cookies oraz sposobie ich wyłączenia znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, ale wyłączenie niektórych plików cookie może wpłynąć na Twoje doświadczenie na naszej stronie.